Sö(m)ndag

Segbloggar'n här! Att jag aldrig kan ta mej i kragen med det här alltså!

Var ute på promenad 2 timmar imorse, så himla skönt var det!
Nu har jag bakat kladdkaka och syndat..igen. Att jag aldrig kan lägga ner allt detta onyttighetsätandet :)

Sjukaste grejen hände på tåget in till örebro i onsdags, ibland måste man våga ta chansen när den kommer!(mer säger jag inte).

Umgicks lite med Mathilda,( och även hennes syster Maria innan hon var tvungen att rusa tillbaka till jobbet på Gina tricot).
Vi gick runt och spanade en liten stund tills det var dags att ta sig till Karin och klippa/slinga håret!


Den här helgen kommer bli GRYM!
Äntligen ska jag få träffa Diana igen, helt sinnessjukt att vi inte har träffats sen mallis :(
Jag har varit sjuk, sen när den ena har varit ledig har den andra jobbat..trist att det finns så lite tid!
Men på lördag blir det i alla fall utgång :D
Jag+Diana+Sandra, vilket dreamteam!
Ska bli härligt att träffa Henke och Johan igen också!
Jag är taggad till max.
Sen blir det sleepover i tvillingarnas nya lya, mys på hög nivå ♥


Diana, Jag, Sandra, Anna
Frimistiderna, nyblivna 18-åringar


Nu ska jag krypa ner under täcket ett tag och titta på film eller något, är grymt trött!

Ciao!
/ Emelie



Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Du har väl inte missat att sommarens största bloggfest äger rum den 15 augusti i Stockholm? Det är jag som håller i trådarna för festen och jag skulle jättegärna vilja bjuda dig. Av 100 platser finns 13 stycken kvar, och hittills har allt från modebloggare till hästtjejer anmält sig, från hela Sverige. Vi kommer att äta, dricka, dansa, mingla, lära känna nya vänner - allting i en läcker festlokal på Södermalm. Bilder från stället, och delar av gästlistan finns publicerade i min blogg, så ta gärna en titt. Festen kostar 470 kronor, och i det priset får man välkomstdrink, vin till maten, italiensk buffé och inhyrd DJ. Dessutom får alla en goodiebag med sig hem.....;) Hör av dig om du vill vara med, har du långt att resa kan du anmäla en kompis också, förutsatt att han/hon också har en blogg. Hoppas vi hörs! //Malin.

2009-06-07 @ 14:56:44
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Diana

Emelie! Vilket klockrent inlägg! ;D Snyggast ju! haha.. Våra bästa år om man får kalla det :P hehe! <3 nu äntligen här för att återupplivas!!

2009-06-09 @ 21:58:36
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Shit! va små vi var ;) Imorrn kör vi fullt ös medvetslös! ;D

2009-06-12 @ 20:25:04
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0