Söndag

Äntligen lite sol, och tydligen kommer det bara bli bättre!
Det gillar vi.
Har precis varit ute på en tur runt aspensäng, känner att jag behöver röra på fläsket en aning, trots min envisa förkylning som sitter som berget i min kropp.
Midsommarfirandet i Karlstad var verkligen toppen, kommer mer info när jag orkat lägga in bilderna!

Kortfattat kan man säga: stuga på 12 kvm, topless bad, grillning, hockeyspelande tyska karlar, dans runt stången, flygande toalettborstar, tjutande brandvarnare!
En mer ingående berättelse dyker som sagt upp vid ett senare tillfälle.
Nu ska jag äta lite lättlunch med päronen!

Emelie


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Din midsommarafto i Karlstad lät rolig ;) :) Hoppaspå att få höra mer om de på onsdag ;)

2009-06-21 @ 15:27:17
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0