Direktrapport från Alcudia, Mallorca!

Blir en liten snabbisbloggning från mej som befinner mej här i underbara Alcudia!
Idag har vi haft otroliga 27 grader, vilket innebar massa bad/solning i både pool och hav på våra grymt snygga neonrosa madrasser :D

Hotellet är grymt fräscht och jättefint, precis som stranden och den övriga omgivningen.
Diana&Jag är verkligen i paradiset !

Enda problemet som har uppstått var igår när vi skulle oss till och laga mat!
Då fungerar inte den avancerade spisen som finns i vår lägenhet ( en gasolspis som man måste vrida på kranar och tända på med tändstickor!)
Vi var ner till receptionen ett x antal gånger och fick ständigt nya instruktioner, tills sist gav dom upp hoppet och sa att dom skulle skicka upp en karl som skulle hjälpa oss.

Diana och jag började skoja om att det skulle bli som i en porrfilm och att det skulle stå en urläcker kille i bar överkropp som skulle hjälpa oss. Men vi tänkte snabbt att det var nog ingen större "risk".
Det knackar på dörren och jag går dit och öppnar, där står det rätt snygg spanjor i bra ålder med skiftnyckeln i högsta hugg och säger med knagglig engelska : Hola! Do you have a problem? och ler sitt bredaste leende mot mej!

Jag blev så himla chockad och började tänka på våra tidigare tankar och blir tvungen att dra med mej diana in på toaletten och skratta av mej lite :P
Han fixade spisen och allt var frid och fröjd, tills vi skulle försöka sätta igång den själva..så fungerar det såklart inte...vår spnajor fick komma tillbaka och det tror jag fan inte han var ledsen över!

Skulle vilja berätta hur mkt som helst, tyvärr finns det itne tid för det!
På lördag kommer iaf herr edelton och hans vän ner hit och gör oss sällskap, det ska bli nice!!

Puss&Kram alla<3


Kommentarer
Postat av: Johanna

herr edelton? är det ugnfixaren? ;D



guuuud jag vill vara där med er :P

2009-05-07 @ 18:50:22
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅÅÅH! Inte lite avudnsjuk! men vem är edelton? har juag missat nåt? ;D

kraam

2009-05-07 @ 19:38:09
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

ÅÅÅH! Inte lite avudnsjuk! men vem är edelton? har juag missat nåt? ;D

kraam

2009-05-07 @ 19:38:27
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Emma

SV: jaa jag börjar vänja mig med den, nu ångrar jag mig inte alls haha :D

2009-05-13 @ 13:51:42
URL: http://emmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0