Fredag 13/11

Fredag, den trettonde alltså, och jag bryr mig inte ett dugg!
Det kommer bli en bra dag.
För vad kan gå fel när jag och fröken Soreby slår våra kloka huvuden ihop, ingenting helt enkelt!
Är lite smått nervös för det jag ska utföra i Örebro idag, första intrycket är ju så enormt viktigt.
Jag vet att jag är som klippt och skuren för det, nu gäller det bara att dom ska inse det också.
Håll tummarna för mig!
Elina hänger med som moraliskt stöd, och för att jag inte ska gå vilse i storstaden och tvingas inta en buske som bostad inatt. Mitt lokalsinne är ju inte att leka med så att säga!


Kvällen kommer bjuda på idolmys hos Soreby, äntligen är det helg och jag tillåter mig själv att äta onyttigheter.
Förstår mig inte på folk som hårdbantar och aldrig unnar sig något, jag skulle bli deprimerad!

Nej, dags att dra på sig lite kläder.
Ha en underbar dag alla, det ska i alla fall jag ha!

Ems


Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

nejmen, vad är det för spännande du har gjort ? :D

2009-11-13 @ 16:49:17
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Sandra

Emelie!Till en början brydde jag mig innte heller om de otursdagen :S nu i efterhand förstår jag varför man kallar den otursdag!

2009-11-14 @ 20:00:00
URL: http://sandratwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0