Fredag 27/11

Det är en vanlig dag och jag har det bra, jag har det bra idag!

Jag kan inte låta bli att bara älska den här lilla killen!
Hans röst i refrängen och vilket grymt budskap låten har.
Som han själv har skrivit.

" Allting handlar om relativitet, man jämför sig och mäter om så i hemlighet.
Men om vi slutar mäta oss med dom som har det bäst, skulle vi nog märka, vi lever i en fest".

Ulrik, varför är du inte lite äldre!?




I vilket fall som helst har jag haft en riktigt bra dag idag!
Trots att det inte hänt något speciellt.
Jag gick upp precis som vanligt, jobbade precis som vanligt.
Men just nu idag, så har jag det bra!

Ikväll blir det fredagsmys med chips och idol.
Imorgon är det hemmamatch mot Norrköping kl 17 som gäller!
Sen blir det utgång ♥

Ha en grym kväll!
♥Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0