Fredag 6/11

Härliga, härliga fredag!

Nu väntar några lediga dagar och jag klagar inte direkt.
Har varit med Malin till Örebro en sväng idag, hon skulle inhandla ny mobil och storhandla på Willys.
Klart man ställer upp som sällskap!
Tog även en sväng på Marieberg där jag faktist inte inhandlade ett enda klädesplagg, min vän höll på att få en hjärtinfarkt över hur ekonomisk och duktig jag var!
Lämnade tillbaka ett par svarta jeansleggings som jag inte var helt nöjd med, inhandlade 4 par trosor( man kan ALDRIG, och då menar jag ALDRIG ha för många par trosor!), min favoritparfym "Be Delicious" med tillhörande lotion och lite smågrejer som inte är värda att nämna!

Träffade på Elina mitt upp i alltihop och våra skrattsalvor ekade vackert på hela köpcentret!
Speciellt när fröken Soreby skulle demonstrera hur hållbar hennes mobil var( som vägrar gå sönder så hon kan köpa en ny) och slängde den i golvet, när hon tar upp den har den slocknat och vägrar gå igång igen!
Jag dog en liten stund för det var så himla kul att se hennes min. Men till slut fick den liv igen!

Sen talade Malins och mina magar om att vi var hungriga, Malins mage ville ha pizza medan min var mer sugen på räksallad!
Där blev jag rejält uppraggad av en liten pizzabagare som fladdrade med ögonfransarna, bakade tonvis med bröd åt mig och var påväg att hämta vatten till mig när ett förbannat salladsblad fastande i halsen på mig så jag trodde att min sista stund var kommen!
Jag överlevde, och romantiken spirade...vilken måltid!

För att inte bli för långrandig tänkte jag bara meddela hur underbart överlycklig jag är över att Rabih äntligen åkte ur Idol!
Tyckte han var lite charmig i början, men vart är rösten!? Han låter ju som en 5-årig tjej ungefär..eller något.
Men Erik, vilken karl!
Om inte han vinner så är det något fel på Sveriges befolkning, killen är ju helt flawless.
Känns skönt att det bara är folk kvar som jag gillar nu, rätt otroligt egentligen!

Imorgon blir det utgång med fröken Soreby och massa andra folk, kommer nog bli grymt!
Det blir det alltid när vi slår våra kloka huvuden ihop.
   

Med dom orden, och bilderna säger jag:
Good night, sleep tight, imorgon är vi fit for fight!

Ems



Kommentarer
Postat av: elina

jag är din ikväll ;)

2009-11-07 @ 08:14:20
Postat av: Diana

Åhh gullis :D tack detsamma!! :)

saknar sol, värme, hav, schyssta abbadisco kvällar och CHEERS ! heheh... saknar allt vi gjorde på mallis... o då menar ja allt ;)

2009-11-08 @ 19:34:57
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ps. minns du brudarna på burger king ?? ^^ hahahah

2009-11-08 @ 19:36:09
URL: http://dianatwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0