Weekend

Fredag, lördag, söndag

Min blogg har varit död ett par dagar, det kan bero på att jag också varit det.
Men nu är jag återuppstånden och bjussar givetvis på dom senaste godbitarna i mitt otroligt händelserika och glamourösa liv!

Helgen var en såkallad "Babsweekend" med Mathilda. Gick en sväng på Lindemarken efter jag hade slutat jobba och inhandlade det gamla vanliga; strumpor och remmar.

Sen blev det mat från wookhouse hemma hos mig!

På lördagen vankades det festligheter där Bikram och hans kusin var värdar för kvällen!
Det var otroligt trevligt, förutom när herr Singh bestämde sig för att spruta ut en massa champagne (som av någon konstig anledning drog sig till mig och hela min kropp!).
   
 
  
  
Vid tolvslaget märkte man att alkoholen satt sina spår och jag&mathilda hade en jättemärklig konversation med en snubbe om Beyoncé och Natasha Peyre.
Men det är ju sånt som händer!
Sen var det meningen att vi skulle till Frimis en sväng, men min kära vän var lite för liten och vi kom inte in!
Gjorde mig inte så himla mycket faktist, var inte så lång tid kvar tills vi skulle hem ändå, och jag är nöjd bara jag får vara med min lovely Babs!

Söndagen var allt annat än händelserik, låg i sängen med Mathilda och sjöng som vanligt. Åt lite frukost, tittade på tv. Sen var den helgen över!
  
   
  



Får nog ta och skriva ett till inlägg om dom senaste dagarna, blir så nedrans långt om jag fortsätter här!


Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0