Hej, svejs Smartskaft!

Jag blir ju bara så förbannat arg på mig själv och min dumma envishet ibland, och då menar jag verkligen dumma.
Min kära mobil har krånglat med sms:en ett par dagar och tog ut min ilska över det inför Mammy på träningen nu ikväll, min väninna hade haft samma symptom på sin och meddelade att det bara var att starta om den.
Sagt och gjort, jag stängde av den lite fint när jag kom hem och knappade in koden.
Var det rätt kod?!
Självklart inte.
Jag måste ha tryckt fel tänkte jag, och körde på igen.
Nupp, inte nu heller!
Dum som jag är, och bombsäker på vilken kod det är trycker jag en gång till.
För jag är ju verkligen bombsäker.
Smart Emelie, smart.
Fram med PUK koden som du har lagt satt in i din pärm med viktiga papper.
Det fanns jättemånga viktiga papper i pärmen, så fint insatta.
Men fanns pappret med koden?
Klart som fan att det pappret inte var med, så lätt ska det väl ändå inte gå.

Jag har bara lust att misshandla mig själv en aning...och gråta en skvätt.


Puss på mig själv♥


Kommentarer
Postat av: Tim greneby

lider med dig, jag har varit om exakt samma sak (på fyllan dock).

2009-09-15 @ 23:49:10
URL: http://timgreneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0