Fräsch tjej!

Hej hopp!
Nu känner jag mig på bättre humör igen, miss Sunshine är inget bra på det där med att vara nere har jag märkt.
Vilket är otroligt skönt!

Hade världens down-period ett tag.
Det var besked som inte gillades, feber, lådor med miljoner saker som tappades och saker som var spårlöst försvunna.
Då tillät jag tårarna att flöda rätt rejält ett tag, sen kändes det bättre!

Har jobbat lite på att få med mig Lina till Rhodos, fick den brillianta idén att trots att hon inte ska med och jobba i sommar kan hon ju ta en liten veckas semester och bo tillsammans med mig.
Så skickade ett litet meddelande till Victor the boss, och han trodde att det skulle gå att ordna!
Nästan så jag satte igång och körde en liten snygg version av "Oh happy day".

Här kommer en liten "Oh happy day" från min absoluta favoritfilm när jag var ett litet sött barn: "Sisters act" eller "En värsting till syster" som den heter på svenska.
Med Whoopi Goldberg, Lauryn Hill och Jennifer Love Hewitt. Vilken kvalitetsfilm från 1993! :P




Min kära vän Mam-Yandeh och jag brukar sjunga otroligt vackert till dom här låtarna, och känna ett visst behov av att gifta oss med karln som sjunger solo! Kan ju understryka att Mammys röst är fullkomligt amazing när hon kommer till dom högsta partierna! Nästan så man borde börja kalla henne Beyoncé, för hon rör sig ju som en exotisk gudinna också!

Underbara Mammy!

Resten av dagen har jag ägnat åt att ta hand om den viktigaste personen i mitt liv; nämligen mig själv.
Är ju inte konstigt att man mår som en påse skit när man ser ut som en!
Tog mig ett långt bad, rakade benen ( farväl snårskog!) och tvättade håret.
Känner mig ju nästan som en fräsch brud nu!
Amazing.

Nu ska jag inta sängläge igen och koncentrera mig på att tänka bort min feber!
Med en stark vilja kan man övervinna det mesta!



Kommentarer
Postat av: mammy

nu kan jag ju känna att du glömde att nämna mig när du tog upp dessa filmer! eftersom jag är den roligaste att titta på den filmen med :D ingen slår min sångröst :D

2010-04-25 @ 22:54:51
Postat av: Ems

I know Mammy! Hade ju en sån fin tanke om att jag skulle skriva en liten rad om dig och mig.

Men jag måste ha fått feberyra och glömt det =)

Har gjort en liten update så folk får veta hur grymma sångröster vi har!

2010-04-25 @ 23:33:18
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0