"Den där blonda saken"

Nu har det varit lite bloggtorka, men har varit fullt upp i fröken Larssons liv dom senaste 2 dagarna!

Långfredagen innebar ju att jag fick umgås med min underbara släkt från Skellefte. Moster Kicki, mobror Ola och kusinvitaminerna Mickan och Andreas. ♥
Många skratt och intelligenta konversationer i vanlig ordning!
Hade så grymt trevligt så jag fick stressa ihjäl mig för att hinna med bussen till Örebro.
Fick otroligt trevligt sällskap av Rebecca, love that girl!


Jag och Micaela för ett x antal år sen! ♥

Kändes enormt kul att träffa Ida i vanlig ordning, men otroligt sorgligt när jag tänkte på att det var vår sista utgång på en väldigt lång tid :(
På onsdag lämnar hon mig och drar till Gran canaria. Nu kommer det nästan lite tårar vill jag lova.
Min älskade fruga, och alla härliga minnen!
Finns ingen som du ♥
Ni kan förvänta er ett Ida&Ems-kollage sen, med alla härliga bilder som har tagits under våra år tillsammans. Finns underbara exemplar vill jag lova!


Satin var stället vi besökte i vanlig ordning och jag hade grymt trevligt. Precis som vanligt!
Avslutade med att göra ett litet arbetspass i garderoben efter att jag hade blivit grymt förbannad på en kille som dömde mig rätt av och påstod att han inte gillade mig.
Bara för att jag spelar volleyboll!
Kul kille, med uppenbara problem!?

Jag vaknade upp på lördagen och var oförskämt pigg efter att bara ha sovit ytterst få timmar.
Kändes ju otroligt skönt för mig, men mindre skönt för alla andra människor som också slaggat hos systrarna Schramme!
" Kan du inte bara tysta ner den där blonda saken!?"
Var en av kommentarerna när jag låg och babblade på precis som vanligt.

Den här otroligt långa helgen har bjudit på så otroligt mycket mat!
Det blir lätt så när man äter hos mormor och morfar.
Världens godaste mat gör hon, min grymma mormor!

Och det är ju inte lite heller(även om hon alltid är så orolig över att det inte ska räcka!)

Imorgon fyller världens bästa mamma år, så lär väl inte bli så lugnt på mat&tårtfronten då heller kan jag tänka mig!

Som en liten parentes kan jag ju meddela att jag har varit och gymmat idag, grym är jag!
Sen att min urstarka kusin Mickan kan häva upp sig själv på en stång ungefär hundra gånger, medan jag bara blir hängandes där och inte rör mig ur fläcken med mina enormt muskulösa armar. Det är inte så viktigt tycker jag!

Precis som jag misstänkte blev det här världens längta inlägg, som ingen kommer orka läsa.
Grymt det med!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0