Just another thursday

Det var underbart att träffa ungarna igen, underbart att få vara lite social överhuvudtaget!
Men jag är verkligen inte iform än, var helt slut efter den ungefär 3 minuter långa cykelturen.
Fröken Paula undrade vad det var med mig när jag kom inflåsande :P
Min hosta blir bara värre och värre igen, och det gör förbannat ont i bröstet på mig!
Nu ska jag inte klaga mer, det var kul att jobba.
Var trevligt att jobba lite med Jossan, som numera är min kollega!

Nu ska jag dra med mig Ludde, lägga mig framför teven under täcket och bara mysa all night long.
För mina krafter är helt slut!



Foto: Johanna Andersson

'
Foto:Johanna Andersson


Foto: Johanna Andersson




Kommentarer
Postat av: Lina

Det var den sötaste hunden jag sett någon gång.

Bra blogg :)

2010-04-24 @ 11:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0