Good morning sunshine!

Vädret är grått, mulet och regnet hänger i luften.
Men varför deppa ihop för det?
"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder".
Som någon otroligt förnuftig person en gång sa.

Därför tänker jag, med ett stort leende på läpparna snart dra på mig mina röda gummistövlar och min regnjacka och skutta till jobbet!



All ordinarie personal är iväg på föreläsning, så det blir jag och fröken Caroline som sköter Grönsiskan idag.
Amazing!
Vi tänkte ha lite filmmys med barnen, passar mig perfekt.
Sen när sista barnet gått hem, blir det att låsa portarna och dra vidare till nästa ställe för att ta stängningen där.
Det är jobbigt att vara eftertraktad :P


En helt vanlig dag på jobbet!

Igår flyttades dom första sakerna in lägenheten.
Soffan är redan på plats och även alla köksgrejer!
Nu ska bara golven i köket och hallen behandlas...sen köööör vi!
Känner redan nu att jag kommer trivas fantastiskt bra.

Nu ska jag ta och leta igenom min dvdsamling och se vad som får följa med till jobbet idag!
(Pippi Långstrump och Alvin och gänget är två givna favoriter i alla fall, både hos barnen och mig!).

Ha en grym dag alla.


Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken snygging på bilden! =D =O Jag har förresten en ny blogg!!!!

2010-08-12 @ 10:20:27
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com
Postat av: Erik

Riktigt härlig outfit!

2010-08-12 @ 16:40:54
Postat av: Ems

Vad glad jag blir att du gillar min outfit herr Westman :P

2010-08-12 @ 22:38:54
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Anonym

emelie!!, du passar så himla bra som "fröken" hehe!!! you goo girl!!! hasta la vistaaaaa //"jossieeeee" ;)

2010-08-13 @ 04:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0