Fireflies

Förra måndagen var jag sjuk, den här måndagen..är jag sjuk.
Jag börjar se ett mönster!
Vinterkräksjukan, great.
Kände mig lite sliten igår när jag vaknade upp i Örebro, men reflekterade inte så mycket över det.
Vi var ju trots allt ute kvällen före!
När jag kom hem tog jag mig en liten powernap, när jag vaknade mådde jag fruktansvärt illa och kände mig kokhet. Hot, hot, hot helt enkelt!

Nu ska jag inte gå in på några alltför fina detaljer, tror alla vet vad som försigår när man har vinterkräksjukan.
Spyor kort och gott, spyor mina vänner!

Idag känner jag mig helt matt och yr, vilket inte är konstigt med tanke på att jag inte ätit sen i lördags( och den maten fick jag inte behålla!).

Nu lämnar vi det här inte alltför mysiga samtalsämnet känner jag.

Jag kommer nog bli liggandes framför teven hela dagen, har avverkat några One tree hill avsnitt och nu är det MTV som gäller.
Just nu är det Fireflies, love it♥
Så himla mysig låt!




Jag vill vara frisk nu! Så jag kan gå ut i det fina vädret!

xoxo Ems

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0