Love

Vaknade imorse, var genomförkyld och kände mig helt mörbultad i kroppen.
Great.
Tätt intill mig låg Ludde och sov.
Jösses vad jag älskar den hunden!
Han mådde inte heller ett dugg bra, jag avskyr verkligen när han inte är som vanligt.
 Han är jättenere och haltar, min lilla plutt ♥

Foto: Johanna Andersson 


Foto: Johanna Andersson

Jag bestämde mig för att det här fick bli en "VAH-dag", Vård Av Hund dag alltså.
Så jag bäddade ner Ludde och mig själv framför teven, och här har vi legat sen 9 imorse.
Helt sjukt egentligen, men tror att vi båda behövde det!
Det har varit One tree hill för hela slanten.



Måste erkänna att jag daltar rätt rejält med Ludde, men jag kan inte låta bli för jag tycker så synd om honom!
Nu ska jag återgå till dramatiken i One tree hill.

Ha en bra kväll alla♥

xoxo Ems



Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars ludde :( !! hopas han blir bättre!! och att min vän också blir det :) !! fan vad jag älskar det programmmet!! ;) love it!! hihi... pussss

2010-02-01 @ 19:08:21
URL: http://dianatwin.blogg.se/
Postat av: diana

"småkär" man blir tokkär i dom hehe :D

2010-02-01 @ 22:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0