Music

Haft en väldigt trevlig kväll tillsammans med mamma, pappa, "farbror Lars" och "tant Agneta"!
Melodifestivalen, ost&kex, chips, nötter och cola.

Som vanligt blev det många anmärkningar på vilka underliga ben Christine har, och att hon är lite allmänt störig när hon pratar och ser allmänt psyko ut med sin "stirrblick".
Måns däremot tycker jag gör ett grymt jobb som programledare, han känns äkta och har en lugn och behaglig röst. Dessutom är det ju inte helt fel att vila ögonen på honom heller!

Tyckte det var rätt bra låtar med idag!
Gillade Neo, Peter Jöback och Pernilla Wahlgren.
Pernilla kom ju med en sån där riktig schlagerlåt, som fick mig att drömma bort till den tiden när schlagerlåtarna lät på ett speciellt sätt. Ni vet, med den där klassiska tonartshöjningen!

Jag har alltid gillat Peter Jöback, jag säger bara "Guldet blev till sand" och "En helt ny värld".
Var på en konsert med honom för 2-3 år sedan och upptäckte då att han inte bara hade en grym röst, utan även en väldigt fin personlighet. Sådär jordnära, rolig och allmänt grym!
Det är ju för synd att han är lagd åt andra hållet..men han kanske vill adoptera mig, eller något!

 

Nu ska jag försöka få lite skönhetssömn, I need it!

xoxo Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0