Natural

Idag mår jag som en människa igen, kan inte beskriva med ord hur skönt det känns!
Jag avskyr verkligen att vara helt orkeslös och bara ligga och inte göra någonting, boooring!
Dessutom får man ju liggsår..och blir deprimerad.
Somnade tidigt igår och sov till 11.30, fruktansvärt hur mycket man sover när man är sjuk.
Jag borde ju vara hur snygg som helst nu så mycket skönhetssömn som jag har fått!

Ska vara ledig imorgon också med tanke på smittorisken, eftersom det härjar vinterkräksjukan där jag jobbar så är det regler på att man ska vara hemma 48 timmar efter det att man har börjat må bättre.
Är nog lika bra eftersom jag känner mig ordentligt svag!

Ska vikariera för Nina hela nästa vecka, gött är det!

 
Natural

Har ägnat mig åt att sy om en skjorta idag som jag hittade när jag städade garderoben.
Grym blev den!

Nu ska jag kolla på Bert, den siste oskulden och efter det blir det nog " the ugly truth" med Katherine Heigl och Gerard Butler i huvudrollerna!

 

xoxo Ems
Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Miccan

Vad skönt att du mår bättre! :D

Hörde av mor min att du var krasslig!

Men på torsdag kommer jag och invaderar Linde!! Be aware! :D

2010-02-09 @ 16:07:45
Postat av: Ems

Yeah! Vinterkräksjukan är inte kul, men nu är jag påväg tillbaka :D

JAAAAA! Och då ska jag vara pigg och rask vill jag lova ;) <3

2010-02-09 @ 16:24:30
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv; Nja, ibland använder jag en hemsida som heter polyvore, men oftast fixar jag allt i photoshop cs3 :)

2010-02-09 @ 17:06:01
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0