Let's get fresh!

Söndag, och min otroligt lugna och sköna helg lider mot sitt slut!
Det är ju helt sinnessjukt vad härligt det är att inte göra någonting ibland.
Jag behövde det här.

I vanliga fall är mina helger fulla av volleyboll och utgångar, vilket såklart är grymt kul men då och då behöver kroppen få vila litegrann.
Nästa helg blir det nog både volleyboll och utgång!

Kom nyss hem från en promenad, bra gjort av mig att äntligen ta mig i kragen.
Var evigheter sen det inträffade.
Nu hade jag tänkt sköta om mig själv litegrann genom att måla naglarna, lägga på en ansiktsmask och färga ögonfransar+bryn.
Har alltid använt Depends frans och ögonbrynsfärg, tycker den är super! Kostar ca 100:- och finns till exempel på Kicks, Åhlens och h&m.
En ansiktsmask som jag gillar är Avocadomasken från Tokalon. Just den jag använder är lugnande.
Sen finns det ju även en rad olika andra! Kostar ca 20:- och finns bland annat på Kicks.
Räcker ungefär 3-4 gånger så efter man har använt den är det bara att vika över kanten så den inte torkar och sätta fast med en hårnål eller liknande.
 
Sen ska jag höra med mamma om hon vill göra taktil stimulering på mig, det är så fruktansvärt avslappnande!



Ikväll är det en rad bra grejer som jag bara måste se!
Drop dead diva,Project runway, Models of the runway, The City, I en annan del av Köping och Johan Falk, Vapenbröder.
Varför är alla bra program på samma dag!?


 

Have a nice day!

Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillar verkligen din blogg!

Kul att du skriver om så många olika saker.

Vill gärna se fler tester och vart du köper dina kläder :)

Kram Caroline

2010-01-17 @ 18:16:32
Postat av: Sandra

The City är så fruktansvärt bra, kan inte få nog av det.

Fin blogg btw.

2010-01-17 @ 18:17:32
Postat av: Ems

Tack så mycket Carro!

Jag ska försöka bättra mig med tipsandet och klädinköpen ;)

2010-01-17 @ 18:19:28
URL: http://thepiecesofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0