14 juni

Hey!
Sitter på ett internetcafé tillsammans med Hannah, så hysteriskt rolig tjej!
Hon jobbar på en restaurang som heter Parasol här på Karpathos.

Eftersom jag inte har något internet på Nisia har jag skrivit mina blogginlägg i word lite käckt, så att jag sedan kan publicera dom på bloggen lite snabbt!

Dock failade jag rätt rejält eftersom flera av inläggen vägrar bli kopierade, synd att jag inte är något datageni och kan lösa det :P

Nu har ni lite läsning i alla fall.

Idag är det så varmt så jag avlider snart! Både Hannah och jag klagar på att låren smetar ihop sig på ett otroligt jobbigt vis. Livet är hårt!

Nu ska jag snart ta mig tillbaka till Nisia, känner att det är dags för den dagliga siestan!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0