15 Juni

10:44

Kalismera!
Klockan 7.30 imorse skuttade jag upp för att klä på mig lite snabbt och sedan möta upp Hannah, vi skulle ut på äventyr!
Med välbehövliga vattenflaskor och kameran i högsta hugg gav vi oss iväg.
Trots den tidiga morgonen var det redan sjukt varmt, men man ska inte klaga.










Vi pratade, skrattade, fotade, bergsklättrade, besökte vår älskade "kinesbutik" med löjligt billiga kläder!
Tänk dig bara ett set med bh och trosor för 5 euro!

Sen stannade vi givetvis och pratade med varenda katt vi såg efter vägen, 2 hopplösa djurvänner på samma gång säger jag bara!

Det var grymt kul och jag gillar verkligen den bruden.
Därför känns det tungt att jag förmodligen åker hem till Sverige på söndag.
Japp, ni ser rätt.

Eftersom mina pengar blev stulna när jag hade inbrott känner jag att jag bara vill härifrån nu. Ligger och är rädd hela nätterna och det håller inte i längden

Nu ska jag lägga mig vid poolen och pressa så jag har mycket färg när jag kommer hem!

xoxo


Kommentarer
Postat av: elina

men emelie hjärtat! inbrott? fy vad hemskt! kom hem så ska vi spendera kvällar i parken ihop, det tycker jag låter som en mycket bättre idé än att du är därborta ;) hör av dig hur det blir, vart du tar vägen :) puss <3

2010-06-15 @ 11:32:53
Postat av: Johannas ordsamling

ÅH jag joinar parken! :D

och välkomnar dig varmt <3

2010-06-15 @ 14:34:26
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0