Reunion!

Fredag 18 maj

En otroligt rolig dag!
Började med att packa upp det sista och få lite ordning och reda på torpet!
Sen skulle jag möta upp Hanna och titta på hennes lägenhet.
Den var precis i min stil och jag blev förälskad!
Hanna hade varit en riktig housewife och bjöd på bullar,kakor och nybakad rabarberpaj.
Hon fnissade åt min aptit, som blivit otroligt mycket större sen vi sågs sist.
Tre rejäla portioner paj blev det, min insida mådde otroligt bra av det vill jag lova!
"Är magen glad, så är också människan glad!" - Gustav Svensson

Bjuder på en liten tjuvtitt på lägenhten ( som jag förhoppningsvis flyttar in i 1 augusti!)









Sötaste Hanna!

Godaste pajen någonsin.

Känner mig redan som hemma!

Efter lägenhetstittandet var det bara att skutta hemåt, äta lite och sedan traska iväg till Lisas place för lite umgänge och vindrickande med henne och Elin.
Det var fantastiskt att träffa mina små pinglor igen och historierna och skratten haglade!

Lisa&Elin ♥

Elin&Jag

Me

Vi bestämde oss hastigt och lustigt för att ta en liten svängom nere på Bistro, där jag inte satt min fot sen i september(när Elin fyllde år). Känns bra att gynna den lokala verksamheten!
Bara man har trevligt sällskap, spelar platsen man är på inte så stor roll.
Jag hade kul!
Sen blev det en liten efterfest, följt av promenad hem i regnet.
Summa sumarum-bra kväll, underbara vänner!

xoxo Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0