A Piece of Princesscake

Det där med regn har jag verkligen aldrig gillat.
Det blir blött, kallt och det är omöjligt att ha en bra hårdag.
Man blir dessutom på dystert humör av all gråhet som fyller världen!
Trots att det har varit en sån där typisk dyster grådag har jag varit på bra humör!

Måste ha varit mina röda gummistövlar som muntrade upp mig.
Det var en sån frihetskänsla att skutta runt i alla vattenpölar.
Jag brukar glida runt i mina converse( där högerskon inte är i helt okej skick), och ta ut världens svängar för att undvika dom där satans pölarna och bli blöt och kall om fötterna.
Gummistövlarna gjorde promenaden till och från jobbet helt underbar!
                    
        

Om det är något jag verkligen älskar, är det att göra andra människor glada.
Idag kände jag att jag ville göra något för min vän/kollega fröken Paula!
Att se hennes leende och den varma kramen jag fick, det gjorde min dag.
Tänk vad en liten bit princesstårta kan göra!


"Here's a little treat you can eat on your break.
Oh yes, it's a piece of princesscake!"



Hade tänkt ta ledigt imorgon, men som vanligt har jag grymt svårt att säga nej när någon frågar. Jag hade helt enkelt inte hjärta att tacka nej!
Jag får se till att vara lite ledig någon dag nästa vecka istället, I need a break!

xoxo Ems

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

åh, du är allt bra gullig! <3



vi hörs senare om vilken buss jag kommer med imorgon darling, kul ska det bli <3

2010-03-24 @ 19:19:04
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Loppan

Ohh, kakmonstret är heller inget att leka med hööru :D

boka på fredag NICE !!

2010-03-25 @ 10:12:31
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: paula

ja nog blev jag lycklig vännen ;-)

Du är en glädjespridare....

2010-03-28 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0