Sunday Morning

Söndag.
Jag gillar inte söndagar.
Det är då känslan kommer att arbetsveckan snart sätter igång och helgen är över.
Vilket innebär att det är enormt långt kvar till nästa helg!

Gårdagens körslag gillade jag, gillar verkligen programidén och det är ett mysigt program att kolla på.

Marie Picasso är verkligen en kvinna som har grymt dålig klädsmak, hur såg hon ut egentligen!?
Lösögonfransar som såg ut att väga 3 kg, och en klänning som skulle ha passat bättre på en barbie(med dålig klädsmak).
Jag har aldrig gillat kombinationen rosa och orange. Det funkar helt enket inte.
Sen anser jag även att hon borde göra sitt hår lite ljusare, svart är inte hennes grej!
Nu vart det enormt mycket utseendefixering här, men det är otroligt jobbigt att behöva sitta och störa sig på människor som har gräslig stil. När man vill koncentrera sig på att se programmet!

Och när vi ändå talar dålig stil kan jag ju även nämna kommentatorns skjorta: GRÄSLIG.

Foto: Linus Hallsénius/TV4

Sen satt jag ju även och var stolt och exalterad över Alexander som är med i Niklas Strömstedts lag!
Jag tyckte dom lät jättebra, synd att dom var ett av lagen som fick minst röster.

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen blir det att spendera dagen i Lindeskolans idrottshall.
Det är volleyboll på schemat!
Kom igen nu bruuuuudar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0