Books

Sen jag var fem ynka år har jag älskat att läsa!
Dock har jag blivit enormt dålig på att ta mig tid att göra det dom senaste åren.
Eftersom jag får massa böcker från Bokia har jag en uppsjö med olästa böcker hemma!

Igår var jag på jakt efter lite nya pocketböcker, eftersom dom är lätta och smidiga att ta med på resan.
Köp 4 och betala för 3, plus personalrabatt.
Ja tack säger jag!


Känner på mig att den här kommer bli en av mina favoriter!
Lite samma stil som "Shopaholic-serien" av Sophie Kinsella.


Min absoluta favoritförfattre, älskar alla hennes böcker!
Det är humor, det är tjejigt det är lättsmält läsning.


Andreas Carlssons självbiografi.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0