Sunshine!

Idag är mina planer lika med noll.
Jag kanske tar en promenad, eller så struntar jag helt enkelt i det och sätter mig i solen och njuter av livet istället.
Min lathet börjar skrämma mig en aning!
Men det är ju så fruktansvärt många andra som berättar vitt och brett om sina långa löprundor och turer till gymmet, och någon måste ju sticka ut ur mängden.
Så jag tar på mig det ansvaret!


Jösses vad det kommer kännas tomt och konstigt att inte ha världens sötaste hund i sängen i fyra månader!
Får väl värva en grek med enormt mycket kroppsbehåring...så kan jag låtsas att det är min svarta,krulliga dvärgpudel som ligger bredvid mig om nätterna :D









Kommentarer
Postat av: Bella

haha, fy fan! Ta med dig hunden istället! ;)

2010-05-02 @ 11:43:45
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: Karin

YUM!

Lycka till med grekland, hoppas du får superduperkul!!!!!!



många kramar!

2010-05-04 @ 05:30:38
URL: http://karinsklokaord.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0