Sagan om blondinen

Det var en gång en liten blondin som ibland fick världens infall.
En dag när blondinen skuttade hem från jobbet, kände hon att hon var trött på sitt utseende.
Så hon skickade iväg ett sms till sin vän Elin och frågade om hon tyckte att det var en bra idé att färga håret brunt?
Vännen tyckte det var en bra idé, så blondinen köpte hårfärg på studs.
Sen kletade hon i smörjan i håret, och poff! Så var hon brunett.
Blondinen kände direkt att det inte var det bästa infallet hon fått i sitt liv.

Det var storyn om hur blondinen blev brunett.
Känner mig otroligt bortkommen och hajar till varenda gång jag ser min egen spegelbild.
Förhoppningsvis vänjer jag mig, min kalufs tål nämligen inte att utsättas för massa kemikalier på ett tag nu!





Jag känner mig mycket tråkigare och en aning fulare!
Tror det mer är min grej att lysa upp världens med en ljus färg i skallen.
Någon som är nöjd till max är i alla fall min mamma, hon var tvungen att besöka mig på jobbet idag för att se resultatet.
Hon tyckte jag var så söt så hon nästan blev rörd till tårar!
Min söta mamma ♥
Huvudsaken att mamma tycker man är het..right!?

Jobbade med den fina Bella idag, vi hade diverse härliga konversationer.
Hon är så bra!

Bella

Imorgon är det fredag, och min bästa vän Mathilda kommer på fredagsmys.
Jag längtar!
Det var längesen vi sågs nu, och jag känner att jag behöver henne.
Vi ska som vanligt hyra film, vilket till 90% slutar i katastrof.
Den enda bra filmen vi någonsin hyrt var "Prinsessan och grodan".

LoveLoveLove

Okej, dags att hoppa ner i sängen!

Good night, sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0