Plan b

Idag när jag var påväg hem från affären var det en kille som stoppade mig bara för att säga att jag var otroligt söt.
Jag blev mest paff över hela grejen och flinade fånigt.
Min söta mamma var otroligt snäll och utbrast: men jösses, var han påverkad eller!?
Eller..inte för att du inte är söt. Men vem gör något sånt?!
Tack mamsen :P

Hade storslagna planer på att äta tacos idag, jag var helt bombsäker på att ett paket köttfärs låg och väntade på mig i min välfyllda frys.
Jag hade fel, och besvikelsen var ett faktum.
Plan b fick bli att skära upp hamburgerkött och göra en smaskig röra till med körsbärstomater, creme fraiche och diverse olika kryddor.
Tur att jag är en sån kreativ kvinna som lyckades rädda situationen på ett sånt galant vis!

Nu ska jag försöka göra så jag ser en aning anständig ut, sen ska jag bege mig till arenahallen och hjälpa till på elitmatchen.
Go Linde, go!

Förövrigt har jag ingen energi, ork och lust med någonting för tillfället.
Skulle lugnt kunna ligga i sängen hela dagarna och stirra in i väggen.

Men det funkar ju inte.
Eller!?





Kommentarer
Postat av: Elin

Jo då, hjärtat! Det funkar för dig att ligga i sängen, längre än en dag om du vill! Din energiiska (stavning?)lilla puma! <3

2010-11-11 @ 18:01:25
URL: http://eliinslife.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

ibland kan man det... kom hit, så ligger vi i sängen och ser på film och bara äter choklad och pratar strunt <3

2010-11-12 @ 17:31:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johannas ordsamling

ibland kan man det... kom hit, så ligger vi i sängen och ser på film och bara äter choklad och pratar strunt <3

2010-11-12 @ 17:34:40
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0