Bröderna Fluff & en sadelmuff

Den där morgonpromenaden som skulle bli av idag, fick lämna företräde för jobbet!
Min sovmorgon uteblev när telefonen ringde klockan sju imorse.
Vitsippan var i nöd och behövde sin fröken Larsson på studs!

Räddaren i nöden som man är slängde jag mig ur sängen likt Tarzan som ska rädda sin Jane, bröderna Fluff som ska ta fast den elaka Flint-Kalle eller Kapten Filling som ska fånga doktor Mugg.
Ja, ni fattar grejen.






Här fanns det inte tid för min sedvanliga havregrynsgröt med mosad banan, utan slängde på lite bredbar leverpastej på en hård smörgås och hällde i mig ett glas äppeljuice.
Mina smaklökar skuttade inte av glädje, what a mistake med den kombinationen.
Leverpastej + äppeljuice= smak av spya i min mun.
Inte okej!
Man lär sig något nytt varje dag helt enkelt.

Likt en virvelvind cyklade jag till jobbet i kylan, och min rumpa led en aning av den kalla sadeln.
Jag måste köpa en sadelmuff...eller...vad heter det för något!?
Sadelmuff lät bara otroligt komiskt i mina öron!

Det blev en otroligt bra dag i alla fall, jag var i mitt esse och barnen var sådär supersöta.
Älskar att umgås med dom små liven, dom håller mig ung och fräsch!
Dock har jag längtat efter att få hoppa in i duschen hela dagen, hade storslagna planer om att tvätta håret imorse.
Vilket självklart inte hanns med.
Som tur var är barn otroligt snälla och trots mitt skitiga hår och lite allmänt "out of bed look" har jag fått höra att jag ser ut som en prinsessa och är jättevacker.
Puss på er ungar ♥

Nu har jag stått en evighet i duschen och bara njutit av kokhett vatten, min frusna kropp behövde det!
Sen har jag ätit varma mackor och druckit te, känns som det är dags att krypa ner i sängen nu och slå på en film.

Hoppas alla har haft en underbar dag och känner sig lika nöjda med sitt jobb som jag gör.


Kommentarer
Postat av: luffi

Jo tack bara bra här med!!



Hittar du på för något!? =)

2010-10-05 @ 20:21:12
URL: http://www.luffi.se
Postat av: luffi

vad mysigt!!



själv ska jag svara vidare på massa kommentarer och fixa något att äta... hehe



vad blir det för film!? ha nu en riktigt mysig kväll! kramar

2010-10-05 @ 20:42:02
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0