14 September

Jaha, då sitter jag här med pyjamas,sockor,halsduk och en stickad mössa som kronan på verket.
Skaver av nagellacket med tänderna(dålig vana) och funderar på om jag ska orka se någon film innan det är dags att sova.

Jag har fruktansvärda problem att lämna sängen om morgnarna, och allt är höstens fel.
Jag har absolut ingen lust att sätta mig och trampa iväg till jobbet i en värld som är helt grå.
Som tur var har jag en grymt trevlig arbetsplats, med barn som alltid lyckas få en på bra humör.
En eloge till alla gullungar!
Fick en teckning idag som jag starkt funderar på att rama in och sätta upp på väggen,
bara för att den var så grymt snygg.

Efter mellis brukar fröken Larsson vanligtvis ta med sig barnen ut, jag tycker det är viktigt med frisk luft..och dessutom gillar jag att cykla runt på dom små miniatyrcyklarna (som egentligen är gjorda för barn som är två till sex år).
Men när vi satt där och mumsade mackor och drack varm choklad och jag tittade ut genom fönstret kände jag bara att idag gör vi ett undantag.
Regnet öste ner och det såg bara vidrigt kallt ut.

Istället fixade jag filmmys med Pippi Långstrump- lovely!
Två barn i knät och en lutandes mot mig.
Det är ju så man blir helt varm i hjärtat.
Mys på hög nivå!


När arbetsdagen var slut åkte jag hem till päronen en sväng för lite middag, idol och mys med Ludde.
Han är ju så grymt söt nu när han har världens afro!
Men på torsdag ska han iväg till frisören och styla frillan...något som även jag är i desperat behov av.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0