25 December

Blir ingen större utläggning om julafton idag heller.
Eftersom vi håller så hårt i traditionerna vankas det idag middag hos mormor&morfar.
Vi är ett rejält gäng, elva stycken om jag inte är helt ute och cyklar!
Men det är så det ska vara.
Grattis på födelsedagen världens bästa mormor ♥

Personligen kommer jag nog få skippa allt som har med mat och godsaker att göra idag.
Jag är fortfarande vidrigt illamående och mätt efter den lilla portionen julmat jag åt igår ( det enda jag gillar är ägghalvorna, gravad lax och julskinka). Sen kan jag ju understryka att det slank ner desto mer godis.
Fanns en "liten buffé" bestående av: en korg full med olika chokladpraliner, chokladaskar, gammeldags gräddkola från gränna, vaniljfudge, noblesse, polkagrisar, hjortonmarmeladgodis, mintkyssar, lakritspipor.
Ja, ni förstår ju anledningen till mitt illamående!

Nej, nu ska jag fixa det sista innan vi far iväg till Fågelstigen!

Känner mig så lyckligt lottad som har hela familjen samlad, och dessutom en stor del av den övriga släkten.










Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina ögon!!!! <3

2011-12-27 @ 12:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0