Saturday

Igår var jag sådär otroligt flexibel och körde två arbetspass, först på dagis och sen på Frosths.


 

Blev världens pådrag på Frosths idag, jösses säger jag bara.
Det resulterade i att systeryster och jag fick jobba över en timme.
Dagens höjdpunkt var när Holms gled in med sina lakejer mitt i all röra och började hojta om semlor och garva åt min semelt-shirt!
Mer död än levande kändes det som en bra grej att spendera kvällen hos päronen.
Speciellt när mamma lockade med fläskfilé, hasselbackspotatis och äppelpaj till efterrätt.
Den kvinnan kan laga mat, det säger jag bara.
Och äppelpajen, den ska jag sno receptet på.




Traditionsenligt samlades vi framför teven klockan 20 för att kolla på melodifestivalen.
Vi konstaterade att programledarna var bra i år ( och även att det aldrig kommer kunna bli sämre än när Petra Mede skötte det arbetet... k a t a s t r o f!).

"Vad han tar sig på snoppen hela tiden, varför gör han det!? Och Danny, han tog sig ju också på snoppen hela tiden. Hur skulle det se ut om jag struttade runt och gjorde sådär på mig själv hela tiden?"
Citat av min charmerande mor

" Hahaha! Men herregud, vad har han på sig? Han ser ju ut som Karlsson på taket..stackars kille".
Mamma angående han som framförde "social butterfly".

" Ja men dom är ju glada och har roligt i alla fall..det är ju huvudsaken"
Pappa är en positiv prick ibland

Danny spelade i en liga för sig, det är bara att konstatera.
Till och med pappa var helt tagen av hur proffsig han var.


Nu ska jag ta och krypa ner i sängen .
Imorgon blir det promenad med Sara runt sjön, sen vankas det derby mot Frövi.
Jag känner mig grymt taggad!
För er som vill komma och kolla:
Lindesberg arena 17:00.



Hoppas alla har haft en grym kväll!
Sweet Dreams





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0