Brilliant smile

I lördags när jag stod i duschen och skulle göra mig fräsch för Mathilda, tänkte jag slå på stort och köra en liten härlig ansiktskrubb när jag ändå var i farten!
Eftersom jag sjunger som en galning när jag duschar var det inte konstigt att det åkte in en klick skrubb i munnen.
Ingen fara skedd där liksom.
Men när jag sedan skulle få bort alla rackarns äckliga korn, och skrapar lite lätt med fingret för att få bort allt...det är då det händer.
Det är inte bara kornen som försvinner, utan även lagningen på min vackra framtand!
Som tur var rykte bara ena hörnet, charmerande. Inte sant?






Storyn bakom lagningen är i kortfattad version:
November 2009, Satin med systrarna Schramme + annat skönt folk, promenad hem till Erik, jag har ont i fötterna och vill ta av mig skorna, herr Erik Persson vill inte att jag ska gå barfota mitt i vintern, vill vara en genteleman och bära mig.
Ingen bra idé, herr Persson får bakåtvikt och jag gör ett snyggt dyk med huvudet före rakt ner i kullerstenarna vid Örebro slott.
End of story.

Ja, det kunde ju ha varit värre.
Jag har trots allt tre tänder till som kunde ha farit åt fanders i mitt försök att bli vacker!
10 augusti kommer min kära släkting som har egen tandläkarpraktik tillbaka från semestern.
Tills dess ska jag gå runt och le som vanligt med mitt nya leende.
Så det så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0