...

Att ha en stämpel på sig som den där glada/positiva/energiska personen är såklart otroligt kul.
Dock är nackdelen att man ständigt känner en press på sig att alltid leva upp till den där bilden som alla har.
Många tror att jag inte kan vara arg/ledsen.

Let's face the fact; ingen kan vara glad hela tiden.

Just nu är jag väl någonstans nere på botten av min positiva/glada kurva.
Jobbiga händelser och hemska besked är orsaken...
Och jag bara gråter.

I såna här lägen ifrågasätter man verkligen om man någonsin kommer kunna bli glad igen.


Kommentarer
Postat av: J

Hej! Känner dig inte å hitta din blogg av en slump. Men känner att jag ändå vill skicka en varm härlig kram å håller tummarna för att livet snart känns lite bättre.

2011-03-29 @ 12:12:20
Postat av: Bella

Emelie! Jag blir orolig när du skriver såhär :( Var det än är som hänt så hoppas jag att det blir bättre eller går att lösa.. :) Kramar!

2011-03-29 @ 19:12:21
URL: http://isabellhoff.blogg.se/
Postat av: A

Jag tror att du är den enda som "stämplar" dig så. Va dig själv bara...andra får väl tycka vad dom vill. Man är den man är....thats it!

2011-03-31 @ 16:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0