If you really want more, scream it out louder. Get it on the floor, bring out the fire.

Två koppar kaffe såhär sent på kvällen, hur tänkte jag nu?
Inte alls skulle jag vilja säga.
Jag hade inte någon koll på hur mycket klockan var helt enkelt, och kände mig grymt sugen på lite kaffe!
Till saken hör den att jag blir grymt speedad av den koffeinrika drycken.
Duracellkanin för att vara exakt.

Känner nu att jag är grym på det där med poser, jag är den där topmodellen som Tyra Banks borde upptäcka.
Typ...NU! Sen att jag är så förbannat naturligt vacker i all min osminkade glans blir ju bara mer plus i kanten...

Fina vågor i soffan ikväll!




Everybody is kung fu fighting, HA!





Okej, jag ber om ursäkt för mitt utspel.
Nu ska jag duracella vidare!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha håhå jaja! Det här inlägget gjorde min kväll. Du är ju en sådan sköning Emelie J Larsson!

2011-05-16 @ 00:55:32
Postat av: benget

men gud, du har blivit väldigt tanig igen. bara så du vet.

2011-05-16 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0