Stronger than yesterday

It's a beautiful life, wohohohooo!
Imorgon mina vänner, imorgon är dagen då jag återvänder till jobbet.
Jösses vad skönt det är att äntligen känna sig lite energisk och frisk igen.
Nytändning it is!
Börjar min dag klockan 6.30 på Frosths konditori och är kvar till 12 sen glider jag vidare och lär barnen allt jag kan.
Blir en variationsrik dag, det gillar vi.
Kvällen blir inte pest den heller, eftersom min fantastiska vän Mathilda kommer på sleepover.
Love it ♥


Idag har mina vänner Emelie och Sandra förgyllt dagen med härliga telefonsamtal.
Love you girls ♥
Jag har även ätit det mest matiga på hela veckan; hemmagjord pizza med tomatsås, tonfisk, lök och massa curry.
Den blev helt himmelsk, men jag fick offra lite av min arm för att få den ur ugnen.
Shit happens så att säga!




Hjälp!
Efter att ha tagit mig en titt på mig själv i spegeln känner jag mig inte lika energisk och frisk längre.
Ser helt blek och sliten ut med världens ringar/påsar under ögonen.
Fint fröken Larsson.
Imorgon förlitar jag mig helt på makeupens underverk!

Nu ska jag duscha och raka benen, kan vara en bra början.

Ha en bra kväll alla♥


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad gott med pizza! :) Tack för samtalet idag! :D längtar till nösta helg snygging!! Krya på dig" KRAm

2011-05-19 @ 22:18:50
URL: http://sandratwin.blogg.se/
Postat av: Sandra

Snygg tjej som vanligt! :) vi ses nästa lördag hos Elin hoppas jag?:) kram!

2011-05-19 @ 23:38:51
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0