It's a beautiful day!

Gröt med två mosade bananer och hallonsylt, ägg, smörgås, kaffe och juice.
Jag kan det där med att häva i mig mycket frukost, det är ett faktum!

Eftersom det är strålande sol, är även jag på ett strålande humör.
Att jag dessutom inte börjar jobba förrän klockan ett idag gör inte läget sämre.
Känns som jag har all tid i världen, och det älskar jag.
Att kunna sitta och äta frukost i en hel evighet utan att så mycket som slå en endaste blick på klockan.
Livskvalité!

Den här helgen var en sån där ledig helg, och jag har haft det så fruktansvärt bra.
Inga måsten, ingen stress bara massa saker som har varit balsam för själen( som jag och min vän Elin PK Rydman bestämde skulle vara ledordet för oss den här helgen).

Jag har haft tid att umgås med flera av dom som jag diggar stenhårt; mamma, pappa, systeryster, mormor, morfar, Elin och Fredrik.
Lusten att gå ut och festa järnet har inte varit aktuellt, jag behövde verkligen lite lugn och ro i mitt liv.

Bjuder på lite bilder from the weekend!


Filmmys med PK


Solning med PK och Pussycat








Luddovich!
 
Lördagsmys med Ludde&Mamma
 


Söndagmorgon 7.30 befann jag mig på gymmet, det var på tiden!

Bomässa med mormor&morfar och mamsen gjorde taktil stimulering på folks händer.
Jag gick hem en brandsläckare rikare, dock var jag en aning besviken att man inte fick med en het brandman...det var trots allt högsta vinsten!




Hade även shortspremiär igår, har alltid hatat mina ben så det var lite skräckblandad förtjusning. Men jösses, man kan ju inte glida runt i varma leggings och jeans hela sommaren!


Hängde lite med världens bästa Fredrik!



Helgen avslutades med grillat lamm som systeryster och hennes karl hade varit och hämtat upp ute i skogen någonstans. Helt nystyckat och supersmarrigt!
Dock höll jag på att fälla en liten tår när jag tänkte på det ulliga, söta lammet som hade fått offra sitt liv för att jag skulle få lite mat...
Fan, nu bölar jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0