Daddy, daddy cool

Den här helgen har det varit full rush på konditoriet kan jag säga!
60 förbeställda tårtor på lördagen, och närmare 80 på söndagen.
Utöver det har vi säkert sålt över 100 båda dagarna.
Jag har glidit runt som i en liten dimma där bakom disken, men med ett leende på läpparna!
Jag och mitt fruktansvärda immunförsvar.
Dock viker jag inte ner mig i första taget, hade jättemånga underbara kunder som gav fina komplimanger och massa energi!



När jag hade gjort mitt igår, kröp jag ner under täcket och vilade upp mig lite innan det var dags att åka upp till mormor och morfar. Det vankades middag och diverse bakverk.
Till middag fick vi hjort, potatisgratäng, hjortronsås och en fantastisk sallad.
Sen vankades det päronpaj med glass och en uppsjö kakor.
Jag tvingades knäppa upp byxorna nästan på direkten, och var inte direkt diskret med det heller.
Sån är jag, och min släkt är van vid det här laget!





Tiden går fort när man har roligt, jag var inte hemma förrän vid 22-tiden.
Tände massor med ljus, kröp ner i sängen och hade storslagna planer om att kolla på film.
Jag slocknade nästan direkt, den slagne krigaren fröken Larsson!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur har du gjort för att ta dom två bilderna längst ner?



Kram Lina

2011-11-14 @ 23:22:58
Postat av: J

Lindesbergs snyggaste tjej, det är du E;)

2011-11-15 @ 13:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0