Friday

Feber&Jag.
En otroligt sammansvetsad duo för tillfället har jag märkt!
Jag orkar inte hänga läpp och vara bitter för det, finns alltid folk som har det sämre.

Igår begav sig jag och min fullpackade väska till mammas och pappas palats.
Fick hem en charmerande Ludde Larsson, som bott hos mormor&morfar hela veckan.
Sen blev det fullt hus när Systeryster, hennes Petter och även Freja dök upp!
Vilket fredagsmys.
Petter drog på sig förklädet och agerade kock, vi blev serverade hamburgare&pommes med en hel uppsjö av tillbehör.
Sen fylldes chipsskålen till bredden, och vi myste ner oss i sofforna i gillestugan.
Öppna spisen var tänd, idolerna levererade och jag var rätt nöjd med livet.

Moa har tagit mig med storm.
Så otroligt enkel och underbar!



Molly gav mig gåshud när hon framförde den fantastiska låten från "Dreamgirls".
Robin är grym, men jag får inte någon sån där speciell känsla när han sjunger. Det är trist...
Jag vet inte om det bara är jag, men känns som jag redan har börjat tröttna lite på Amanda F.
Amanda P's andra uppträdande gjorde mig positivt överraskad.
Mer säger jag inte, jag tyckte det var helt rätt personer som hängde löst igår.

Trots att jag är sjuk, vill Johanna umgås med mig.
Vilken vän, som offrar sin hälsa bara för att få spendera lite tid med mig ♥

Nu ska jag släpa mig ut med hundarna en sväng.

Ha en fantastisk lördag!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Trist med feber... att dricka mycket vatten brukar hjälpa mot sådant. Krya på dig iaf :)



Klart tanken med källarförråd är att man ska kunna förvara kläder där. Fast om huset börjar bli gammalt så är risken stor att det kommer in fukt från den omgivande marken och om ventilationen är kass så möglar det ju... Kanske går att få från hemförsäkringen när kläderna blivit förstörda av hemmet?



Är inte helt säker på det där med sömnbristen, endera berodde det på att jag jobbade väldigt mycket under en längre period, från tidig morgon till sen kväll så jag rubbade min dygnsrytm. Samtidigt finns det en stor risk att det beror på när jag blev "dumpad" av en tjej... Fast det var nog en kombination av båda... Skönt iaf att kunna sova mer än 4 timmar nu...

2011-11-19 @ 13:50:48
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Ja, det kan vara svårt att greja fuktproblem i gamla hus. Nu när man bygger nytt har man bland annat ett bättre kapillärbrytande skikt under som gör att fukten inte kan vandra uppåt, sen en fuktspärr som gör att heller inte ångorna tar sig upp i källaren. Bor i gammalt hus jag med så källaren får vara förråd för sådant som är tåligt.



Klarade du dig från allvarligare sömnrubbningar då?

2011-11-19 @ 14:15:02
URL: http://bloggliv.ws
Postat av: Patrik

Har haft ett företag i den branschen... delvis det nu också men bara när andan faller på.



Trist med helt sömnlösa nätter, det går ett tag.. men sen är det kört. Hoppas allt löst sig till det bästa för dig nu då så du kan sova gott :)



2011-11-19 @ 14:36:21
URL: http://bloggliv.ws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0