Dinner for 2

Jag hade den fantastiska öppningen imorse, vilket innebar uppstigning 04.40.
Skulle tippa på att jag somnade ungefär 01.30, you do the math.
Ja- jag borde ha varit mer död än levande!
Konstigt nog har jag haft mer energi än på länge just idag.
Så där satt jag strax efter klockan fem med ungarna, och ritade, gjorde skattkartor och körde järnet!

"Låba badar"- en otroligt charmig bok!

På kvällskvisten har jag haft finbesök från Oslo, av Johanna.
Det var otroligt fint att ha den människan här, och jag gillar verkligen hennes beslut om att flytta tillbaka till Sverige vid jul ♥
Fick en otroligt fin present, i form av glasunderlägg med olika söta cupcakes på. I en rosa, fin ask och dessutom en drös med recept i en fin liten bok som låg inuti.
Nu blir det bakning på hög nivå! Och hon träffar alltid så rätt med sina små gåvor, dom är bara så jag.
(Får bli bild på mästerverket vid ett senare tillfälle).







Nu är det dags att få sig en liten gnutta skönhetssömn, klockan ringer 05.45 imorgon...ständigt dessa tidiga morgnar :P

Sweet Dreams




Kommentarer
Postat av: sandra östlund

Älskar din lägenhet gumman! =)

2011-10-27 @ 12:35:46
URL: http://sandraostlund.wordpress.com
Postat av: Johannas ordsamling

den där dunderfotograferingen - den får bli i Oslo, och i december. tack för mat och för ditt sällskap, du är bäst! <3

2011-10-27 @ 22:37:08
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0