I'm all yours!..för 8 kameler och lite vin



En liten sneek a peek från tidningen jag är med i!




 





Jag är rätt duktig på att tala innan jag tänker, så även i den här intervjun.
När jag fick frågan vad som var viktigast för mig under hösten, svarade jag utan att tveka:
"-Höst och vinter är ingenting för mig, jag är en sommarmänniska som egentligen borde hitta en rik shejk eller sultan och bosätta mig i ett palats på varmare breddgrader..." osv.

Ja, så nu sitter min pappa på nålar och väntar på att erbjudanden ska börja hagla in.
Budgivningen för mig startar på 8 kameler och 12 pavor vin.
Sen kommer det antagligen stiga till oanade höjder.
Må bäste sultan eller shejk vinna!










Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA! Men seriöst, vart fan får du allt ifrån? Man kan inte annat än bara älska dig din sjuka jävel.

2011-09-15 @ 18:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0