I'd rather be anything but ordinary please

När jag förde över dom nyaste bilderna från min lilla ajfååån visste jag inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta.
Let's face the facts, jag är en fena på att fula mig!
Hello Swedens next top model.
(Och ja...jag är singel och lägger ändå ut världens mest smickrande bilder på mig själv.)
Vet inte vad jag ska skylla på, tristess kanske. Eller att man helt enkelt inte är fotogenisk och lika gärna kan fula sig med flit. Take your pick liksom!







Där hade ni uppvärmningen, känsliga tittare varnas för la grand finale....

Om ni håller för allt utom hakan, kan man lätt förväxla mig med en liten ättrig bulldog.
Känns bra, känns bra// singel 4 sure!



Till sist vill jag meddela att skönhet kommer inifrån, det är insidan som räknas osv, osv.
Bara så ni vet!




Kommentarer
Postat av: I think I wannabe marry you

Du är ju den skönaste människan som satt sin fot på denna jord. Jag faller ner på knä och friar på fläcken!

2011-09-13 @ 08:49:45
Postat av: Sandra (Bingo)

Haha, du är väl för härlig min vän, och att du inte skulle vara fotogenisk är dagens största skämt, en skönhet fastnar alltid på bild! Älskar att läsa din blogg såhär innan läggdags, bra avslut på dagen så att säga :)! <3

2011-09-14 @ 23:13:30
URL: http://Sandraostlund.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0