We had joy, we had fun, we had seasons in the sun

Nu regnar det så förbannat mycket så bloggtorkan måste vara över!
Det finns helt enkelt ingen återvändo, och jag känner att jag har saknat mitt egna babblande en aning.

Fast just ikväll blir det inte alltför mycket babblande, tänkte istället bjuda på ett litet bildregn från det lilla äventyret jag var iväg på förra veckan.
Sol, värme, bad, "vem-blir-brunast-tävling"(som jag vann), god mat och sist men inte minst: mötet med två personer som jag vet kommer vara vänner för livet. Fantastiska Hanna&Hamodi ♥









Dunderduon ♥
 
Ölen på Robinson Crusoe, Hannas och min favorit!

Bästa Hamodi, även kallad Vitlöken

me and my brother from another mother!





Benn&Hamodi, fantastiska karlar!





det bara råkade stå tre män i speedos uppradade exakt när jag tog kort på min roomie.









Bigfoot&Li'l foot. Hamodi&Emelie



















Robbelibobban!







Sista kvällen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0