And then I say I don't love you, though it kills me. It's a lie that sets you free.

Alla hjärtans dag alltså.
Jag har lite blandade känslor om detta spektakel.

Man kan väl ägna sig åt att sprida kärlek varje dag?
Att köpa massa presenter för att visa någon att man älskar den?
Nja, det köper jag liksom inte.
Personligen skulle jag uppskatta att rent spontant få ett litet fång rosor, som när jag var hemma och var sjuk förut.
Inte för att det var en speciell dag när man måste visa någon att man älskar den.



Nu kanske jag bara har en sån här inställning för att jag lever singelliv.
Om jag hade ett stabilt förhållande skulle jag antagligen fira till max.
Vara superexalterad, och lägga ut miljoner bilder och inlägg på facebook om hur underbar min andra hälft är, och hur fina presenter han har köpt till mig!

Jag har fått kärlek i form av många fina ord idag, och det mina vänner är guld värt.
I alla fall i min värld.
För även om jag inte har någon man i mitt liv ( förutom Luddovich, pappa, morfar osv.), så har jag dom allra bästa vännerna och den mest fantastiska familj man kan tänka sig.
Så det så ♥

Johannas fina ord, du är så bra vännen



Jag hoppas i alla fall att alla haft en fin dag.
Vare sig du är singel, sambo, änka, man, hustru, kär, okär osv.

och den personen i ditt liv som det är allra viktigast att älska, är faktist dig själv :).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0