We are family.

Mina föräldrar är världens bästa.
Dom har tagit hand om mig, trots att jag varit en vandrande bakteriehärd♥


Skön känsla att hoppa ur pyjamas&mjukiskläder. Inget snack om den saken!

Och jag måste erkänna att bara av att slippa ligga ensam i mitt palats och tycka synd om mig själv, blev jag att må bättre.
Har fått i mig mat för första gången sen i onsdags, en minimal pajbit.
Smått insane att jag rasat 3 kilo på bara ett par dagar!



Svag.
Där har ni ordet som beskriver mig för tillfället.
Men nu ska jag komma igång ordentligt med ätandet igen, så jag orkar med träning och diverse andra aktiviteter!


Ludde smälter in rätt bra på fårskinnet.

Melodifestivalen har alltid varit en sån där traditionsenlig grej i min familj.
Tillsammans med Hellstens träffas man varje lördag.
Först äter man middag, sen förflyttar alla sig till soffan och klagar på allas outfits, hur dom pratar och hur kassa artisterna är...ja ungefär så!
Sen blir man förbannad när fel går vidare, och drar en himla ramsa om hur värdelös smak svenska folket har.

Ikväll gick helt rätt vidare.
Karlarna i Dead by april fick mitt hjärta att klappa lite extra. Killar med tatueringar som sjunger...såna är jag svag för!
Och Loreen, underbara Loreen. Vilken fantastisk röst hon har.
Mer än nöjd är jag.



Jag är helt slut, så nu tar jag och kurar ihop mig med Ludde i mitt rum hemma hos mamma&pappa.
Det är verkligen guld att det finns en mysig säng som alltid finns här, och som mamma ständigt påminner mig om att det gör.

Jag har det bra.

Imorgon är det en ny dag, med nya tag! Hoppas på att jag ska orka med ett litet, litet lätt gympass!






Kommentarer
Postat av: Patricia

Kan du inte lägga ut vad du har på dig oftare? Du har så fina kläder :)

2012-02-05 @ 13:13:21
Postat av: Johannas Ordsamling

Var har du köpt den där fina blusen?

Och de där snygga benen?



puss!

2012-02-07 @ 22:12:28
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0