Better off alone.

Oftast brukar jag vara otroligt satisfied med att leva singellivet och ha mitt palats för mig själv.
Jag kan styra och ställa som jag vill, ha hur mycket rosa prylar jag känner för och behöver aldrig anpassa mig efter någon annan!
Dock kommer jag på mig själv i vissa lägen med att tänka "nu skulle jag ha haft en sambo".
Igår tänkte jag så hela två gånger:

1. När jag stod i duschen och skulle skrubba mig på ryggen, nog för att jag är otroligt smidig..men inte så smidig.
2. När jag till min stora fasa upptäckte att toalettpappret var slut, och på tok försent också. Förvarar dessutom pappret uppe på ett skåp i köket. Smidigt värre.

I dom situationerna, hade det faktist varit bra med en karl!

image description




Kommentarer
Postat av: Jenny

Eller när man är rädd på kvällen, eller när sjukgymnasten säger åt en att göra en massa övningar varje dag som kräver att vissa muskler på ryggen är spända och vissa avslappnade och man måste känna för att veta. Hur göra när man är själv, liskom...??? Hmf, diskiminering!



Jag drömde för övrigt om dig i natt. Det var studenten och du ville bort, bort, bort. Så du köpte en biljett i en biljettautomat, men hade inte riktigt nog med pengar, så jag gav dig en hel näve mynt. Sedan erbjöd jag mig att du kunde bo hos mig i Sthlm eftersom jag var orolig för att du bara skulle åka bort utan att ha någonstans att bo. Du var dock tveksam till det. och sen vaknade jag. ! :)

2012-01-17 @ 13:14:33
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0