Thanks for the memories.

Guten morgen!
Idag blir det då inga smarriga frukostbilder.
Jag är otroligt förkyld, och mitt huvud väger sisådär tretusenfemhundrasjuttiotvå kilo.
Det är mycket att bära upp för resten av kroppen.
Av en anledningen orkade jag inte koka ihop någon avancerad gröt eller så.
Vad blev det istället?
-Två blodapelsiner, en banan....och okej..jag erkänner...lite cola och ostkrokar.
I said it, confessions på hög nivå såhär på söndagsmorgonen.

Elitbrudarna levererade igår och gick och vann.
Och min älskade Frejz fick mycket tid på planen, you go girl!
Grym är hon.

Efteråt var jag bjuden på diverse upptåg; middag på hotellet, middag med Freja, Klaudia och Nadia och även häng med S.
Men jag var helt slut i både kropp och själ, var väl den här fantastiska förkylningen som låg och gottade sig i min kropp!

Så det blev helt enkelt en hemmakväll med mjukisbyxor, ostkrokar, cola och rensning av bilder på datorn.
Det var blandade känslor att gå igenom alla dessa bilder.

Jag kom fram till att jag var mycket snyggare för några år sen, varför var jag inte medveten om det själv då!?!?
Och kände väl lite att jag ville spola tillbaka tiden.
Dock insåg jag även att även om jag var snyggare, hade jag inte alls lika vältränad mage som jag har nu( trots att jag nu konsumerar ostkrokar)

Hej page! Jag saknar dig.























Sen började jag böla lite, , när jag insåg att Ludde börjar bli gammal.
Rackarns, nu gråter jag igen.
Jag kommer gå sönder totalt när han försvinner.
Seriöst.
Det finns ingen hund med en sån personlighet som den krullbollen.
Mamma har haft ett x antal pudlar genom åren, och hon säger samma sak.
He's one of a kind helt enkelt.
Jösses vad blödig jag blev, det där med att gråta är inte riktigt min grej.
Så när det väl kommer, så kommer det en rejäl sjö med påsamlade tårar!



Oj, insåg nu hur mycket bilder det blev.
Men det får ni stå ut med, man blir ju nostalgisk till max!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag promenera upp till päronen för lite söndagshäng.


Kommentarer
Postat av: Johannas Ordsamling

Du är allt bra fin du tjejen! <3

Krya på dig!

2012-01-22 @ 12:41:24
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tycker att du är snyggare nu. Du var snygg innan också, men du blir bara snyggare med året, kvinna! Puss

2012-01-25 @ 13:57:15
URL: http://jennylinacarlsdotter.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jösses vad snygg du är. Passar i alla frisyrer och färger också. Orättvist! Men måste säga att det korta är din grej.

2012-01-25 @ 14:48:49
Postat av: Erika Larsson

Nosnubbe!

2012-01-25 @ 16:39:05
URL: http://cupcakekittie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0