Söndag 1/11

God morgon alla pigga och glada!
Idag är det söndag och jag planerar att sätta igång med städningen snart.
Var ute på en liten promenad vid 7.30 tiden imorse, somnade så tidigt igår vilket resulterade i att jag vaknade kl 7 imorse och var klarvaken. Det känns rätt gött faktist!

Jag funderar seriöst på att anmäla mig till "Du är vad du äter", det vore verkligen bra för mig att ha en liten ihärdig Anna Skipper som hytter med fingret åt mig när jag gör fel och peppar mig att röra på fläsket och äta rätt!
Nog för att jag inte är överviktig, men jag lever då inte hälsosamt för fem öre, det borde räcka för att jag ska få medverka!


Nej, här blir inga barn gjorda.
Dags att städa!

Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0