Vart är kämpaglöden fröken Larsson!?

Torsdag

Känner mig inte helt i toppform, fryser som en galning och lider av huvudvärk.
Men livet är hårt, som jag konstaterat ett x antal gånger!
Igår var jag på besök hos mormor och morfar, jag måste verkligen bli duktigare på att hälsa på där så dom får njuta av sitt favoritbarnbarns sällskap!
Mormor hade som vanligt fullt upp med att göda mig med diverse kakor och bjussade även på pannkakor och soppa.
Smarrigt värre!

Godsakerna flödar i mitt liv för tillfället, jag tänker varenda dag att: nu får det vara nog!
Men icke sa nicke, den gubben gick inte.
Likt förbannat står jag där och proppar i mig något igen.
Vart är kämpaglöden fröken Larsson?!
I söndags när jag och Mathilda hade varit i badhuset fick jag verkligen en chock, hon tog en bild på mig, och min fluffiga kropp var fabian inte att leka med!
Nog för att jag är medveten att jag har lagt på mig lite, men inte trodde jag att det var så illa.
Och nej, bilden läggs inte ut här.
Det är en alltför stor förnedring för mig själv!
Om jag inte passar mig kommer jag nog se ut som sexbomben i neongrön bikini snart..you like?


Igår gick jag i alla fall runt aspensäng, jag vet ju att bara jag anstränger mig lite kommer jag gå ner mina små kilon snabbt!

Ems


Kommentarer
Postat av: Bella

Tjabba tjejen! Jag känner igen mig i texten, jag kan va hon längst till vänster! :p En promenad tackar jag inte nej till! När var ? kramar

2009-10-01 @ 22:54:39
URL: http://isabellhoff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0