Knubbsäl

Sitter och äter varma bullar och dricker mjölk.
Helt sjukt vad gott det är!
Inte konstigt att jag har ätit fyra stycken, en känns lite väl snålt.

Jösses, jag kommer se ut som en knubbsäl lagom tills jag ska ge mig iväg till Rhodos.
Jag kommer väl knappt kunna röra mig för att låren klibbar ihop så mycket när jag går!


Sötaste knubbsälen ever!

Jag skämtar rejält mycket om mina matvanor..eller om man kanske ska kalla det onyttighetsvanor.
Men det börjar verkligen gå överstyr nu med mitt ständiga småätande!
Känns som min kropp växer för var dag som går och jag blir mer och mer sugen på massa onyttigt.
Sen blir man ju hyperstressad av alla dessa människor som är igång och toktränar som idioter, och då menar jag verkligen idioter!
Slappna av lite, det är inte hälsosamt att vara för aktiv.
Man måste faktist låta kroppen vila ibland.
(fast inte lika mycket som min kropp får vila:P)

Förstår inte varför man aldrig kan vara nöjd, förut hade jag för fabian en rätt fin kropp.
Varför var jag inte nöjd då!?
Ung&dum kallas det.

Äsch, jag ska försöka vänja mig vid den här bodyn och agera årets knubbsäl på beachen i år.
Hej, hej fladderlår!



Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

du HAR ju en fin kropp kvinna, ge dig <3

vi kan gärna byta, DÅ ska du få känna på överflöd och fladdriga lår! ;)

2010-04-14 @ 23:01:29
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0