In my pink little world

Mina kära hörlurar till telefonen har varit borta i över två veckor, jag har haft världens förhoppningar om att dom ska komma fram.
Men..nej. Dom har fått fötter helt enkelt.
Så nu har jag tagit mig i kragen och klickat hem ett par från skullcandy, dom var snyggast enligt mig och fantastiskt nog även väldigt billiga.
Tills dom anländer, får jag väl harva på med mina andra rosa utan mikrofon. Det är otroligt irriterande när man är ute och promenerar och lyssnar på musik och någon ringer, så måste man dra ur plopparna ur öronen och dra ur sladden innan man kan svara.
Ja ni förstår vilket tufft liv jag lever!

Otippat färgval, jag vet!



Skullcandy INK`D Pink w. mic
259:- på iphonebutiken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0