I'm beautiful in my way, cause God makes no mistakes. I'm on the right track, baby I was born this way

Hola amigos!( och speciellt hej till Jonas som säkerligen redan har varit inne hundrasjuttioelva gånger för att se om jag har uppdaterat. My biggest fan, för fantastiskt!).
Nu sitter jag här som i en dimma med otroligt trötta ben och med massa( och då menar jag verkligen massa) gröt, ägg och kaffe i magen.
Idag var en sån där dag när jag tvingade mig själv att skutta runt sjöarna, fast jag inte hade någon som helst lust.
Men med lite vilja och bra musik fixar jag allt!

I vanlig ordning var jag underhållaren under rundan, i tron om att jag var helt ensam där ute i skogen började jag sjunga (med en sån där inlevelse som bara jag kan ha) till Oskar Linnros käcka låt "25".
Från ingenstans kommer en man i löpartrikåer( ni vet, såna där otroligt charmerande tighta saker till shorts och en slimmad t-shirt) och jag fick en hjärtinfarkt mitt i min stora akt.
Sen kanske jag borde ha skämts lite, men eftersom jag är jag så struntade jag i det.
Man måste bjuda lite på sig själv här i livet!


Okej, det blev inte roligare än såhär.
Jag insåg just att jag måste lägga på ett kol, måste hinna duscha och göra mig lite anständig tills jag ska sälja massa smaskigheter till stadens invånare.
Jösses...ännu en dag när jag får föra en kamp mot mitt sockersug.
Det är inte lätt att vara omringad av alla kaloribomber som bara skriker att dom vill ha mig.

Ha en fantastisk dag!
Ikväll tänkte jag bjuda på ett litet härligt inlägg från den underbara helgen som passerade, jag flinar brett bara jag tänker på det.

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0